Σε κανένα σημείο του Λόγου του Θεού δεν αναφέρεται ότι το Ευαγγέλιο του Χριστού είναι δύσκολο να το καταλάβουμε και προ παντός δύσκολο να το εκτελέσουμε.

Για να είμαστε ειλικρινά εξηγημένοι, το Ευαγγέλιο του Χριστού περιέχει όλη τη διδασκαλία της χριστιανικής πίστης και συνιστά μια φυσιολογική ζωή του κάθε ανθρώπου για να ζήσει ευτυχισμένος επάνω στη γη και να περιμένει μια ευλογημένη ζωή στην αιωνιότητα την οποία αποκαλύπτει.

Τα διάφορα χριστιανικά δόγματα εγκατέλειψαν την υγιαίνουσα διδασκαλία του Ευαγγελίου, έφτιαξαν δικά τους καταστατικά και ανθρώπινα εντάλματα τα οποία είναι άσχετα προς το Ευαγγέλιο και πολλές φορές αντίθετα. Απαγορεύουν π.χ. ορισμένα φαγητά τελείως, βασιζόμενα στο νόμο του Μωυσή και δεν επιτρέπουν στα μέλη τους να τρώνε χοιρινό κρέας, ψάρια χωρίς λέπια, καλαμαράκια, κουνέλια, λαγούς και άλλα σύμφωνα με το νόμο του Μωυσή.
Το Ευαγγέλιο όμως του Ιησού Χριστού γράφει: "Τα εισερχόμενα που τρώει ο άνθρωπος, δεν τον μολύνουν, διότι δεν πηγαίνουν στην καρδιά, αλλά στην κοιλιά". Ο απόστολος Παύλος συνιστά: "Παν ότι πωλείται εν τω μακελείω τρώγεται, ουδέν εξετάζοντες δια την συνείδησιν". Στην Καινή Διαθήκη λοιπόν καταργείται τελείως η διάκριση των φαγητών.
Άλλες χριστιανικές εκκλησίες συνιστούν στα μέλη τους να βασανίζουν το σώμα τους για να εξαγνισθούν και να κληρονομήσουν την αιώνια βασιλεία.
Ο Λόγος όμως του Θεού φανερώνει ότι το σώμα του αγίου και πιστού ανθρώπου είναι "ναός του Θεού, διότι το Πνεύμα το Άγιο κατοικεί σ' αυτό" και καταλήγει: "Όστις φθείρει το σώμα του, που είναι ναός του Θεού, θέλει φθείρει αυτόν ο Θεός".
Ο εξαγνισμός του πιστού και η απαλλαγή του από το φρόνημα της σαρκός δεν γίνεται με βασανιστήρια, αλλά δια του Πνεύματος του Αγίου. "Αν περιπατείτε κατά το Πνεύμα, θέλετε θανατώνει τας πράξεις της σαρκός".
Για να μην πολυλογούμε όμως, πρέπει να τονίσουμε ότι το Ευαγγέλιο του Χριστού, η Καινή Διαθήκη, είναι πολύ απλό να το καταλάβουμε, διότι είναι γραμμένο με απλότητα και ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός εξηγούσε όλες τις παραβολές και η διδασκαλία Του ήταν πολύ απλή και σαφής.
Η δε εκτέλεση του Ευαγγελίου δεν είναι καθόλου δύσκολη στη σύγχρονη ζωή, διότι δε συνιστά στον άνθρωπο άπιαστα πράγματα ούτε ακατόρθωτα, αλλά ανθρώπινα και απλά για μια ευτυχισμένη επίγεια ζωή και μια ζωντανή ελπίδα για τον ουρανό.
Ο Κύριός μας τόνισε: "Αι εντολαί αι ιδικαί μου βαρείαι δεν είναι". Ο Ιωάννης στην επιστολή του τονίζει: "Διότι αύτη είναι η αγάπη του Θεού, το να φυλάττωμεν τας εντολάς αυτού και αι εντολαί Αυτού βαρείαι δεν είναι". Α' Ιωάννου εʼ:3
Τι μας συνιστά το Ευαγγέλιο; Να γίνουμε ασκητές; Να φύγουμε από τον κόσμο και να ζήσουμε χωρίς να βλέπουμε ανθρώπους σε μια ερημιά ή σε ένα βουνό; Να μην τρώμε "κρέας και οψάριον" Τετάρτη και Παρασκευή; Να κάνουμε πενήντα μετάνοιες κάθε βράδυ; Να προσφέρουμε προσφορές και τάματα; Να κάνουμε παρακλήσεις και σαρανταλείτουργα για να σωθούν οι πεθαμένοι μας, να μείνουμε ανύπαντροι και άλλα τέτοια τα οποία είναι άσχετα προς το Ευαγγέλιο;
Το Ευαγγέλιο του Χριστού είναι ο ωραιότερος τρόπος ζωής και δημιουργεί ωραίες οικογένειες με πιστούς συζύγους και καλά παιδιά. Η οικογένεια προοδεύει, κτίζει το σπίτι της, αγοράζουν ό,τι χρειάζονται και παρακαλούν τον Κύριο να τους δίνει επιτυχία σε όλα.
Μια χριστιανική οικογένεια είναι ο καλύτερος τρόπος ζωής του Ευαγγελίου με τον πατέρα, την μητέρα και τα παιδιά να έχουν το ίδιο φρόνημα και να δημιουργούν πολλά στη ζωή τους, σε οποιοδήποτε τομέα και να ασχολούνται.
Με ρώτησε κάποιος γείτονας: "Καπνίζεις;" Του απαντώ "Όχι". "Πας στα νυχτερινά κέντρα να διασκεδάσεις;" Του απαντώ "Όχι". "Πίνεις ουίσκι και σφηνάκια;" Του απαντώ "Όχι". "Παίζεις χαρτιά και τυχερά παιχνίδια;" Του απαντώ "Όχι". "Πώς ζεις μωρέ αδελφέ μου;" μου λέει. Και εγώ τον ερωτώ: "Εσύ τα κάνεις αυτά;" "Βεβαίως", μου λέει. Κι εγώ τον ερωτώ "και ζεις ακόμη αδελφέ μου;"
Η ζωή του χριστιανού είναι ευλογημένη, φυσιολογική και βεβαίως υγιεινή. Η κατάχρηση δεν είναι τίποτα άλλο από απομάκρυνση από το Ευαγγέλιο του Χριστού.

Διαβάστε επίσης...

Τι δεν λέει ο Λόγος του Θεού:ότι ο πιστός λαμβάνει το Άγιο Πνεύμα ασυναίσθητα

 

Το Πνεύμα το Άγιο είναι το τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος και έχει αναλάβει να καλέσει ανθρώπους στην πίστη του Χριστού και να ετοιμάσει τη νύμφη, την εκκλησία, για να την παραλάβει ο Νυμφίος, ο Ιησούς Χριστός.

 Ο Ιδιος ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός, είπε στους μαθητές Του: "Εγώ όμως την αλήθειαν σας λέγω, συμφέρει εις εσάς να απέλθω εγω διότι αν δεν απέλθω, ο Παράκλητος δέν θέλει ελθεί προς. εαής, αλλ'αφού απέλθω θέλω πέμπψει Αυτόν προς εσάς. Και ελθών Εκείνος θέλει ελεγξει τον κόσμον περί αμαρτίας και περί δικαιοσύνης και περί κρίσεως". Ιωάννης ις'7-9

 Το Άγιο Πνεύμα εργάζεται σήμερα επάνω στη γη και ελέγχει κάθε άνθρωπο, τον οδηγεί στον Ιησού Χριστό το Σωτήρα,τον οδηγεί να ακούσει το Λόγο του Θεού, τον αναγεννάει, δίνοντάς του τον καρπό Του Αγίου Πνεύματος, τελικά τον πληρώνει δίνοντας του τα χαρίσματα. 'Ολες οι ενέργειες του Αγίου Πνεύματος είναι φανερές και έχουν πολύ σπουδαία και φανερά αποτελέσματα.

 'Οταν ενεργεί στη ζωή ενός άπιστου ακόμα ανθρώπου τον βλέπουμε για κάποια στιγμή να ελέγχεται, να έρχεται στον εαυτό του και να επιζητεί να ακούσει το Λόγο του θεού. Το ίδιο κάνει και στη ζωή του αποστατημένου ασώτου υιού. Οπως γράφει ο Λόγος του Θεού για τον άσωτο υιό, ο οποίος είχε καταντήσει να βόσκει χοίρους, αφού σπατάλησε όλη την περιουσία του, "ελθών εις εαυτόν".

 Το Πνεύμα το 'Αγιο ενεργοποιεί το Λόγο του Θεού στην καρδιά του ανθρώπου και γεννιέται ο νέος άνθρωπος. Δημιουργεί, δηλαδή, την αναγέννηση με τον καρπό του Αγίου Πνεύματος που είναι, "αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμια, χρηστότης, αγαθοσύνη, πίστις, πραότης, εγκράτεια". Γαλάτες ε:22

 Η αναγέννηση του ανθρώπου γίνεται αισθητή από τον ίδιο, γιατί αισθάνεται το Πνεύμα το Αγιο να ενεργεί μέσα στην καρδιά του κάποια στιγμή και του αλλάζει τη ζωή ολόκληρη. Γίνεται δε αισθητή και στο περιβάλλον του ανθρώπου, διότι όλοι βλέπουν την αλλαγή της ζωής του.

 Το βάπτισμα του χριστιανού στο Άγιο Πνεύμα που ενεργεί ο Ιδιος ο Ιησούς Χριστός, είναι “δύναμη εξ'ύψους” και γίνεται αισθητή πολύ έντονα από τον ίδιο που το λαβαίνει, και από το περιβάλλον του. Ο ίδιος ο πιστός λαμβάνει δύναμη, η οποία δεν αφορά μόνο την ψυχή και το Πνεύμα,αλλά και το σώμα. Ο Κύριός μας ο Ιησούς Χριστος έδωσε εντολή στους μαθητές Του, να μην αρχίσουν το έργο και την αποστολή τους, πριν λάβουν δύναμη εξ ύψους.

 “Και συνερχόμενος μετ'αυτών παρήγγειλε να μην απομακρυνθώσι από Ιεροσολύμων, αλλά να περιμένωσιν την επαγγελίαν του Πατρός, την οποίαν ηκούσατε,είπε,παρ'εμου. Διότι ο μέν Ιωάννης εβάπτισεν εν ύδατι,σεις όμως θέλετε βαπτιστή εν Πνεύματι Αγίω,ουχί μετά πολλάς ταύτας ημέρας". Πράξεις α:4-5

 Οι απόστολοι και όλοι οι πιστοί, ακόμη και η μητέρα του Κυρίου μας, περίμεναν στο ανώγειο,συνολικά εκατόν είκοσι άτομα.(Πράξεις α'12-15)

 Την ημέρα, λοιπόν της Πεντηκοστής, ήμερα Κυριακή, ακούστηκε μια βοή, "ως ανέμου βιαίως φερομένου και εγέμισεν όλον τον οίκον όπου ήσαν καθήμενοι ...

 και επλήσθησαν άπαντες Πνεύματος Αγίου, και ήρχισαν να λαλώσι ξένας γλώσσας, καθώς το Πνεύμα έδιδεν εις αυτούς να λαλώσιν” Πράξεις β'1-4

 Η πλήρωση των πιστών με το Πνεύμα το Άγιο έγινε αισθητή σε όλες τις ψυχές που το έλαβαν διότι αισθάνθηκαν δύναμη, και ήταν αντιληπτή από όλους διότι “διότι ήκουον αυτούς λαλούντας γλώσσας και μεγαλύνοντας τον Θεόν”.Πράξεις ι'46. Βεβαίως δημιουργήθηκε η απορία “Τι σημαίνει τούτο;” Πράξεις β'12. Ο απόστολος Πέτρος στο κήρυγμά του,τα εξήγησε όλα.

 Εφημερίδα “Χριστιανισμός” 6/1997

 

 

 

 

 

 

 

 

Δωρεάν Καινή Διαθήκη

free-bible

τηλεφωνήστε στο 2106818442

και θα σας αποσταλεί στην διεύθυνση που επιθυμείτε

 

Εικόνες από την Πάτρα

Χριστιανικά ραδιόφωνα

Χριστιανικές ιστοσελίδες

Η Βίβλος σε pc & κινητό